søndag 12. august 2007

Min hobbykrok/arbeidskrok....














Mitt hobbykrok er også min arbeidsplass.Jeg har en pult til hobby og en til arbeid.Prøver å holde det avskilt ellers blir det bare kaos. Her har jeg alt det jeg trenger.Masse hobbysaker.
Cd spiller ,en liten tv og en liten mini pult som mine to barn sitter og koser seg på.De deler mine innteresser for hobby.Og elsker å sitte her og tegne,stemple og male...Da kan du tro vi koser oss...Her kan dere se deler av det kreativet kaoset....

2 kommentarer:

elin sa...

Titter innom for å hilse på. Grattis med flott blog. Ha en fin dag

Mari sa...

Kjempeflott lite sted du har her Mokkan. Jeg misunner deg din egen krok. Jeg selv er så avhengig av datamaskinen når jeg scrapper at jeg må dele pult med gubben ja... Gleder meg til jeg får tid til å gå igjennom bloggen din litt mer grundig!