tirsdag 6. september 2011

Orden i kaoset :)



Mitt mål er å få brukt opp alt dette som er restepapir :)



Jeg har ikke store "hobbykottet" og helgen for fjorten dager siden begynte jeg å rydde der....
Og mye rart dukket opp,selv om en skulle tro man viiste hva man hadde i et så lite rom he he...
Vet ikke helt om dere tør å se før bildene....
Men her er noen bilder som ble tatt underveis,mens jeg ryddet.
Har fått satt inn to skrivebord til,slik at jeg kan sitte å tegne og male der.
De er forløpig okkupert av småtrollene som sitter der og tegner...og det er jo koslig med selskap:)
Så nå kan jeg gå høsten i møte med sånn nogenlunde ryddig hobbyrom ....enn så lenge...




En pappeske det en gang har hvert batterier i fungerer fint som hylle på skrivebordet ....



Gamle potteskulere etter min bestemor er nå fulle med Pro Marker tusjer....



Den ene hyllen har blitt ryddet i og her står diverse hobbysaker :)

Ingen kommentarer: