søndag 4. desember 2011

Mine nye Fretex kupp

Her er et av kuppene jeg gjorde på Fretex i Drammen i går.
Jeg her leita lenge etter et slik arkiv skuffe sak.
Egentlig skulle jeg hatt litt større og med maaaange skuffer.
Men en skuff er helt greit det også...
Den jeg fant på Fretex i går hadde ingen bunn.
Så jeg tok den tykke pappskiven som alltid er bakerst på akvarell blokker og skjærte til.
Så limte jeg på et dekorark.

Det samme dekorarket brukte jeg foran til den lille "merkelappen"
Så nå står det der på plassen min....




Jeg fant jeg fant ropte jeg glad og fornøyd :):)


Bunnen er selvlagt av en dekorert papp plate....


Og samme dekorark går igjen her på merkelappen...


Tydelig merket med innhold selvfølgelig :)


Her er det god plass til hobbysakene mine...


Og på toppen har jeg også fått satt mye rart på plass :)

Ingen kommentarer: