tirsdag 6. mai 2008

Kaos




Jeg er ekspert på kaos...til å lage det altså.

Drømmer om å få laget meg et større hobbyrom.Men det går jo ann å lage det jeg har litt mer praktisk.

Jeg vil ha:

*Skrivebord som dekker to av veggene helt minst... slik at det blir masse av arbeidsplass

*Ei kjempegod arbeidslampe som gir masse av lys..

*Og en vegg med en dør som det går ann å lukke,siden jeg også har hobbyrom og arbeisplassen min på samme sted.Så hadde det av og til hvert greit å ha litt arbeidro fra resten av huset.I alle fall litt av og til.Nå bruker jeg en hylle som vegg deler...Det funker men den er ikk akkurat lyd isolert.Ja ja for se hva jeg klarer og trylle frem i løpet av våren og sommeren...En helt umulig oppgave er det jo ikke...Ikke trenger det å koste så mye heller...

Ingen kommentarer: