onsdag 2. februar 2011

Fridagen som gikk i vasken...eller et annet sted om du vil ......


I går tettet kloakken seg her....
Og siden jobben i går har jeg prøvd å få en dreis på det.

Med god hjelp av min snille pappa,så klarte vi det på formiddagen i dag.
Nå er det i orden,kjellern er vasket og alt er på stell igjen...Heldigvis:)

Måtte kaste og rydde en hel haug som ble ødelagt.
Så nå har vi laget et kjempebål på jordet der på det ene og andre gamle møblene ble tatt av flammene...
Blandt annet en barneseng fra 1800 tallet:(

Men frister i alle fall ikke å ha den i hus etter det den har hvert igjennom det siste døgnet.Ble tomt og fantastisk ryddig der nede da:) Og det er tross alt bra :):)

Men jeg som hadde tenkt å være kreativ i hele dag.
Pyttsann det kommer vel andre fridager:)
Og det er bedre at jeg hadde fri, slik at jeg fikk fikset det med en gang...

Tenkt possetive tanker he he

Skal allikevel noe koslig etterpå da:)
I kveld skal jeg besøke en nyopperert kollega.
Det blir koslig å skravle litt...
Ha en fortsatt fin dag :)

Ingen kommentarer: