søndag 13. mars 2011

Litt messe shopping og Kon-Tiki.....

Hva finner familien på en grå og trist søndag ????

Jo vi tar bilen og drar til Oslo....

Det ble messe på meg i år,
det hadde jeg ikke trodd...

Det var supert å få handle littebitt,
og kikke på alt det flotte som var der.

Hadde med meg hobbylusa mi
så det ble litt småsaker på henne også...

Etterpå var vi en tur innom Kon-Tiki museet....
Det var spennende for hele gjengen...

KON-TIKI

Så nå som kvelden kommer snikende,
så er vi litt slitne både store og små...
Får vel gå opp å legge de nye tingene på plass i hobby kottet :)

Under her kan du se bilder av det jeg shoppet meg....
Gleder meg til å bruke det :)


GODSAKENE JEG SHOPPET :)
Herlig herlig herlig....




Ark fra 3ndy



Flere lekre ark fra 3ndy...




Bokstaver...



De lekreste dekor ark :)



Bånd...


Litt stickers er kjekt å ha...


Stempler på tilbud :) og noen jeg har siklet på en stund,Kenny K stempler...




Mange fine stempler :)





Gleder meg stort til å lage noe med disse...




Herlige Charms....og stempler





Litt av hvert av godsaker....




FRA KON-TIKI MUSEET

Ivrig fotograf....




Knipse knipse....






La ungene selv ta bildene med kamera,det kan bli mange fine blinkskudd...





Båten ble nøye beskuet...

Ingen kommentarer: