mandag 1. august 2011

Snart kommer det noe nytt......for oss blogger....:)


Har ikke laget så mye den siste tiden....Med så fint vær har det hvert deilig å nyte sommeren før og etter jobb istedenfor.

Ikke av hobbysaker har det blitt noe nytt,
men noe har jeg og min flinke samboer kokt i sammen i sommer...

En egen skryteside for alle norges bloggere...

Min samboer er en kløpper på data,og jeg må jo da få lov til å skryte av alt det han klarer.Som jeg selv ikke skjønner et plukk av.

Men det hender det popper opp noen ideer i det kreativet kaoset i hodet mitt.
Og en av disse ideene begynner nå å ta form.

Det er et treffsted for alle som har egen blogg og som ønsker flere besøkende.
Et sted der man kan legge ut sitt siste innlegg.Slik at man får enda flere treff.

Det er også et sted for de som ikke har blogg,men som liker å se og få tips fra oss som blogger :)

Det skal være plass til alle typer bloggere.
Og det kommer nok av og til en konkurranse...

Det skal selvfølgelig ikke koste noe for de som blir med.
Følg med de nærmeste dagen så for dere vite mer...

Det er like før vi lanserer siden....

Ingen kommentarer: