tirsdag 27. desember 2011

Da var julen over.....


I alla fall for min del.Starter på jobb igjen i dag.
Jammen var det hardt og stå opp tidlig,men det er vel bare å bite tennene sammen.
Rart hvor fort det hele går.Man venter i ukesvis på at julen skal komme.
Og at man for noen deilige fridager,også svosj så er det over og man skal på jobb igjen.
Vi har kost oss i alle fall.Har ikke hvert så mye ute,da vi var i fare for å blåse bort.
Men det var jammen koslig å sitte under min nye julegave et varmepledd...ja min sambo vet at jeg er en frysepinne...Og høre vinden pipe rundt veggen.
Ungene har kost seg med ting de fikk i julen også.Stille og late dager full av god mat og alt for mye godis...Lurer på om buksene mine passer etter det her ....he he...
Ha en fortsatt fin jul.Jobben kaller.....

Ingen kommentarer: