tirsdag 6. desember 2011

Fretex kupp nummer 2





Ja tilbake til hva jeg fant på Fretex på lørdag.
Jeg fant nemlig flere godbiter der :)
Nemlig hele denne serien med Agatha Christie bøker....
Min samboer ønsket seg de til jul med en gang han så de.....
Og da fikk han de like godt med en gang...så slapp jeg å pakke de inn...
Så nå står de der i hyllen.Er de ikke stilige ???
Og jeg er litt svak for Agatha Christie selv så jeg kommer nok til å lese de etterhvert jeg også...
Digg å krype under dynen med en god krimbok....
Og ute nå daler snøen sakte mot bakken,så nå ble det med en gang litt julestemning


Og når jeg skriver litt om denne dyktige forfatteren,så tar jeg med noen av hennes mange sitater her .....

*Det er ikke noe umoralsk i mine bøker, bare mord.

*Lykkelige mennesker er fiaskoer. De har det så godt med seg selv at de gir blaffen.

*Det er rart med vaner. En vet aldri selv at en har dem.

*Man registrerer ikke de virkelig viktige øyeblikkene i sitt liv - ikke før det er for sent.

*Den beste tiden å planlegge en ny bok på, er under oppvasken.

*All verdens vanskeligheter kan føres tilbake til penger - eller mangelen på dem.


Og har du enda ikke lest noen av hennes bøker anbefaler jeg deg å prøve :)

Ingen kommentarer: