fredag 27. april 2012

Et par nye prosjekter

Å lage kort å scrappe har jeg ikke holdt på med siden juletider. Får liksom ikke til noen ting på den fronten. Stempler og ark ligger å støver ned.Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å komme i gang med det igjen. Men tegne har jeg gjort hele tiden...i alle fall når jeg har en ledig stund fra hverdags maset. Bilde under viser en liten akvarell sak jeg har holdt på med de siste dagene. (Det er tragisk hvor travel hverdagen er når man ikke kan sette seg ned å bli ferdig med en enkel tegning en gang.... Men nok om det) Her er den i alle fall,flere detaljer og flere tegninger i samme stil kommer snart. I går kjøpte jeg meg et slikt pølsepenal på Nille. Så nå kan jeg ha med meg tegnesaker hvor en jeg ferdes...og da kan det jo snike seg inn en ny tegning hvor det måtte være.... Men nå har jeg jobbehelg,og dvs.lite tid til noe annet....En å jobbe... Ha en fin helg :) et

Ingen kommentarer: