onsdag 27. juni 2012

En liten ide jeg har puslet med...

Jeg har puslet litt med tanken på å lage et lite hefte med en liten historie til mine barn. Den historien handler om lille Igris,som er fra en planet langt langt vekk. Og han havner på jorden ved en feil. Og siden han da ikke kommer seg hjem igjen,må han prøve å gjøre det beste ut av situasjonen sin. Han er ikke store karen,han har bygd seg et hus i bunnen av furua som romskipet hans kræsjlandet i. Og med seg i romskipet har han med seg mye rart som hjelper han med å klare seg alene i den norske store skogene.... En fortelling som jeg som sagt har puslet litt med. Og har prøvd å illustrere til. Det er ikke lett å få slikt ned på papiret,det blir ikke alltid slik jeg ser det for meg inne i hodet mitt. Nå utover sommer og høsten tenker jeg historien kommer til å ta form etterhvert som jeg har tid. Lover å legge den ferdige her på bloggen. Imens for dere se noen av skissene mine. Har noen ferdige tegninger også. Men de for vente....

Ingen kommentarer: