tirsdag 30. oktober 2012

Fullstendig hekledilla....og et tastatur problem...


Har ikke fått lagt inn så mange innlegg de siste dagene...Grunnen er jeg sliter med å få taststaturet til å samarbeide...Ikke så rart etter at det fikk et glass med eplejjjjjjuice på seg har det bokstavene en tendens til å¨ henge seg heeltt oppp....

Dagene her går mest til jobb...Men på kveldene har jeg fått heklet litt også.-

Soomm denne hekla restegarns hippie luen...he he datteren min synes den var kul...

Men bare til hjemmebruk mamma....

Fikk brukt opp mye små nøster her ....

Skal straks på jobb igjen...Etterpå tror jeg at jeg skal kjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjøpe meggg
nytt taststtatuuuutrrr...


Ha en fin tirsdag...
I går lavet det  ned massevis av snø....Ungene var fra seg av glede...

Jeg er ikke like glad i snøen altså...nå må jeg ut å børste bilen...

Ingen kommentarer: