mandag 12. mai 2008

En pepper kake box i ny drakt......

Så på scrapping.no at flere hadde dekorert en pepperkake box fra Sæthre...Så da jeg kom over noen slike boxer i butikken kjøpte jeg et par stykker for å teste ut dette jeg også...
Og jeg fikk brukt masse stæsj og dill ...som jeg er så glad i...hihi
Og Magnolia stempel selvfølgelig...Skatte kart har jeg laget selv av sammerullet akvarellpapir...før den ble rullet sammen tok jeg på litt Distress ink slik at den skal se gammel ut...Pyntet med en hyssin stump...


Slik ser det ut på lokket..Blandt annet pyntet med en ispinne med stempeltrykk...taustump...Og noe som skal forestille diamanter

På den ene kort siden har jeg pyntet med magnolia stempel og chipboards...




Pyntet med stras kjede som jeg kjøpte på Panduro for flere år siden...Klippet ut et stempel fra Magnolia.....Blomsten er trykket ut med puncher...av restepapir..



Sidene er "kledd" med mønster ark...også har jeg surret hyssing en del ganger rundt boxen for at det liskom skal få noe " båt aktig " over seg...Jeg har også stemplet med noen svirle stempler som jeg har....


Noen skipsknuter kan jeg dessverre ikke så jeg bare lagde en slags løkke og pyntet med ei lita klype....






Ingen kommentarer: