søndag 11. mai 2008

Masse av ny plass.....

Nå er jeg ferdig....De fleste tingene er på plass,og jeg har begynt å lage kort på den nye plassen...Snakker om god plass.... har en plass som skjære maskinen står på,sammen med all kartongen...Det er det ikke bilde av her glemte å ta bilde av den......Har det gamle skrivebordet til det, står slik at det bare er til å snurre stolen rundt...Kjekt....
Nå har jeg akkurat kommet inn etter en dag ute i solen...Ser ut som det kommer litt regn i kveld...hmmm mon tro om jeg ikke skal lage noen kort...


En plass som jeg jobber på........
Her skal står diverse ting klar til bruk...

Her har jeg malt den gamle hyllen grønn,det er et loppis funn.Den var brun men i går malte jeg den i litt friskere farger...


Jeg var så lei de gamle gardinene,så jeg kjøpte nye på IKEA.
Sorte men de slipper enda inn litt lys....I et gammelt norgesglass har jeg lagt en lysslynge...En god arbeislampe fra taket mangler jeg har en stå lampe......Men denne "Norgesglass lampen" er bare til pynt...

Ingen kommentarer: