søndag 31. mai 2009

Ikke tid til å sitte inne om dagen....

Har hatt 1000 ting å gjøre ute.I går gjorde jeg om uteboden om til dukkestue.Dvs jeg la golv,og laget kjøkkenbenk.Mangler vinduer men det skal jeg få kjøpt til uken.
Legger ut bilde når alt er ferdig.Ellers har jeg så smått startet på vår lille kjøkkenhage.Den er litt liten i år,da jeg rett og slett har hatt for dårlig tid til å plante inne i år:(Men noe skal jeg få til der...
I dag står kjellern for tur,den skal ryddes vaskes og så skal jeg klippe ferdig resten av plenen..Så jeg har planene klare...og ute skinner sola :)
Ikke rart det blir liten tid til å lage kort.
Men har tenkt å ta med noe ut i solen i løpet av dagen så får vi se hva det blir av det.

Dette bilde tok minsten i forrige uke,vi var på skogstur.Og det var stas å få låne kamera,så mange kule bilder han tok over 100 stk.Bilder sett fra barneøye...:)


Ha en fin fin dag:)

Ingen kommentarer: