søndag 2. januar 2011

Godt nytt år alle sammen....

Julen er over,den gikk svosj forbi da det ble jobbing hele uken.
Men nå har jeg et par dager fri i helgen:)
Og i går koste jeg meg med å hekle på et stort pledd jeg har begynt på...Det var digg og kunne slappe litt av foran en varm ovn og tvn...Men ikke så veldig lenge da.....

Jeg også begynt å organisere å rydde på hobby kottet.Har kastet ut et par skrivebord som bare sto og samlet rot.Disse fikk min datter inn på sitt rom til stor jubel.
Jeg hadde et par lave hyller som ble satt inn i stedenfor.Her skal jeg med tiden sy gardiner og henge opp foran slik at rotet ikke synes så godt.

Har et par andre rydde prosjekt på gang også,få orden i "klesrommet"

Dvs det er et rom som ble pusset opp da vi flyttet hit.Det var meningen det skulle være bare klær der.Men etter som tiden har gått har det sneket seg inn julepynt,påskepynt,gamle leker og litt annet....Banan esker er tingen....Har fylt opp og sortert 6 stykker i går.Mye står igjen.Men det begynner å hjelpe.Skal bli fint å få litt orden der inne.

Et mindre prosjekt var å få orden i Billy hyllene i den ene stuen vår.
Min kjære trengte mer plass på kontoret til treningsutstyret sitt.Og i går kveld føyk det ut tre Billy hyller ut derfra:)Det likte jeg godt,for jeg trengte mer plass til bøkene i stuen:)
Nå blir dette nesten som en interiør blogg :):):)
Men det har blitt liten tid til papirhobby de siste to ukene.
Men jeg synes det er gøy å organisere og rydde der inne...Og tenke på hvor fint det blir når alt er ferdig....Det må bare litt organisering og dirigering til først...


Ingen kommentarer: