onsdag 5. januar 2011

Ønskelisten for 2011

2011,nytt år nye muligheter....
Og da er det lov å drømme seg bort litt....Her er noe av det jeg ønsker meg for dette året...
Når jobben og "hverdagen" tar litt kvelertak på en så må man ha noe å se frem til.

Det trenger ikke en gang skje i virkeligheten alt dette,men det kan jo hende med litt flaks :)
Har du noen drømmer for 2011 ???


1.The machine...SJEKK HER



2.En ny tur til Borås for å shoppe flere Magnolia stempel....



3.En lang ferie i Danmark,leie et hus helt ned ved sjøen og sovne hver kveld etter lyden av bølgeskvulp....



4.Litt bedre tid....til hobby og kos og ikke bare jobb og andre plikter....



5.God helse...det er veldig viktig og burde ha stått på toppen....



6.Flere pro marker tusjer....helst ALLE sammen...



7.En hund eller to.....



8.Ny traktor....Til å ha til snømåking...da den gamle som står her begynner å bli sliten stakkar....


9.Min EGEN bil....så slipper vi å dele på den ene vi har....




10.Få tid og råd til å dra på minst en scrappemesse eller treff.....Også ønsker jeg meg veldig denne boken her....

Ingen kommentarer: