lørdag 22. januar 2011

Lørdag morgen rapport.....

Klokken er litt over seks,og jeg skal snart på jobb:)
Kommer igjen i kveld en gang,da skal jeg bare slappe resten av helgen:)

Eller nei,det er en haug med husarbeid som venter meg....

Klesvasken hoper seg opp og roper på å bli vasket.
Og gulvene ser ut som en dyrebutikk med hybelkaniner over alt...

Men det stikker ingen steder så jeg får ta det når jeg har tid.
For i morgen skal vi alle sammen en tur til Oslo Spektrum...Disney on Ice...
Sammen med fetter og kusine,tante og onkel.

Og det er et par barn her som gleder seg stort :):)

Og jeg vet at jeg i alle fall skal kose meg .....

Og en annen ting for klokken flyr av sted nå på morgenkvisten.

Jeg gleder meg til å få hengt klær ut til tørk igjen...
Da hele stuen er et stort tørkerom med klær og tørkestativ all over....

Selv om det ser ut til at det blir en stund til enda....

Ha en fin helg :)


Ingen kommentarer: