fredag 21. januar 2011

Ting jeg ikke klarer meg uten....

Når du skal pakke til treff eller lignende så er det alltid noe man bare MÅ ha med seg.

Det kan jo hende man kunne ha bruk for det....

Noen som kjenner seg igjen???

Jeg tenkte først jeg skulle ta bilder av 10 ting jeg ikke klarer meg uten her hjemme...

Men det var ikke noe letter enn å pakke til treff....

Men her er i alle fall noen bilder av ting jeg ikke klarer meg uten.
Som jeg stort sett bruker hver gang jeg sitter og lager kort.....

Litt flere enn 10 ting ble det jo...



Pynt jeg bruker mye er:
Knapper...



Brads........



Får aldri nok av blomster....



Charms....



Redskap jeg ikke klarer meg uten :
Denne er så kjekk...


Skjærebrett,kniv,hullmaskin.....mm



Det grønne vidunder....Brukes flittig til å lage diverse....


Punchere ...love it...


Disse stempel putene klarer jeg meg heller ikke uten.Brukes mye :)


Og stempler er et must....selvfølgelig....


Divere lim og festematriale jeg ikke klarer meg uten....




Fargesaker....
Og da ser jeg at jeg har glemt å ta med krukkene med glittermaling:):)

Mine akvarell blyanter...


Promarker tusjene....


Gel roller og svart penn :)


Kritt skrinet :)


Akvarell maling

Ingen kommentarer: