onsdag 12. januar 2011

Orden på hobbykottet.....

Ja nå blir det saker...
På hobbykottet mitt,ja det er virkelig et bittelite kott med et bittelite vindu...
Så derfor navnet:)
Har skrudd disse listehyllene fra IKEA på veggen etter hverandre nedover.
Hadde de etterhverandre bortover før.
Nå er det mye bedre oversikt.
Og jeg har også kvittet meg med noen av de stemplene jeg ikke brukte så mye.
Den hyllesaken som er fra Biltema,har jeg også skrudd opp på veggen.
Da fikk jeg straks litt bedre plass på skrivebordet.Og det ble lettere å komme til,slipper å grave meg frem til skuffene.
Jeg er ikke ferdig her enda,må ta et par tre skippertak til.....

Men er godt fornøyd så langt:):)

Dette blir bra :)



1 kommentar:

Unknown sa...

Wow, en fantastisk fin krok, med godt utnyttet rom :) Imponert! Tror det var kjempesmart og flytte det slik at hyllene står under hverandre ja :)
Gleder meg til å se hva mer du skal gjøre! :)

Klem fra Rita