mandag 10. januar 2011

Velkommen til min datters "lille" verden

Min datter og jeg har noen felles interesser, en av de er dukkehus og mini ting og tang.
Så mens jeg drømmer og ønsker meg et "voksent dukkehus", som koster en del kroner.
Så har jeg full tilgang til veslas dukkehus på hennes rom.
Det er stor stas når vi leker sammen.
Hun har sin egen stil.
Og med store doser fantasi er dukkehuset fra Lundeby totalt forskjellig fra det opprinnlige huset de fleste har.
Hun har en salig blanding av Pet Shops,Sylvanian figurer og møbler og diverse annet.
Det er en og annen ting fra Lundeby der også.
Men det er ting hun nå har fått til jul....
Så her sitter hun å leker i sin egen "lille verden"...Er det ikke koslig ????




Servicen er det ikke noe å si på når middagen serveres:)


Og etter middag kan man slenge seg ned i hagen for en hvil...


Første skikkelig jul med eget juletre....Julen 2010...


Venninne lunsj på kjøkkenet....


Fest i stuen...så glassene fyker....


Lek i hagen.....

Ingen kommentarer: