lørdag 26. februar 2011

Sukkersøt # 114

Oppgaven denne uken er :
Bruk en puch eller flere på kortet.

Sukkersøt
Jeg har laget dette kortet:



Det er et slikt "brettekort" så når jeg tar det opp står det slik:



Tagen med navnet på har jeg brukt Puncher øverst på kanten.
Stjernene har jeg igjen laget etter mal fra det klesmerketjeg har brukt før.
Det funker veldig fint...

Stjernene er festet med brads som ser ut som skruer.

Stempeltrykket er fra Hanglar denne gangen.
Det er farget med Pro Marker og limt på panel.

Selve kortet er av Bazzil,og jeg har brukt farget kartong istedenfor dekorark.
Denne kartongen har jeg stemplet små blomster på,som jeg har farget i midten.

Sting er sydd rundt alle kantene...

En liten klype holder det sammen når det er lukket....





Baksiden av kortet :


2 kommentarer:

Nancy sa...

For et koselig kort, Monica:O) Lekre farger, herlig motiv. Liker tagen og stjernene på fronten:)
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Meretekj sa...

Flott brettekort, fint motiv og papirer.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem fra Merete:)