tirsdag 1. mars 2011

Kort av konvolutter.........Et prosjekt jeg har på gang......


Har laget et kort av brune A5 (tror jeg det kalles) konvolutter.
Jeg er ikke ferdig med å dekorer det helt enda...Men dere kan jo se hvordan det ser ut så langt...
Jeg står litt fast,men det løsner vel snart...Må få noen flere ideer :)
Jeg har gjort så her....

Jeg har tatt to konvolutter....
Brukt Scor Pal til å lage brettene...


Brukt Zutter maskin til å lage hull....



Ved hjelp av en tynn blomsterpinne stak jeg oppklipt bånd et i hvert hull.
Så knyttet jeg en knute på hver enkelt.


Skikkelig rufste...båndet er foresten kjøpt på søstrene Grene...



Nå er den klar til å dekorers med dekorark....


Har brukt en del restepapir til dette....


Litt sprekere farger for å få litt variasjon.....



I den ene konvolutt lommen har jeg puttet inn tags,disse kan man skrive en hilsen på...



Her tror jeg at jeg skal lime på litt mynter eller lignende...


Gamle boksider er rivd opp og limt inn i den andre lommen



Forsiden


En av sidene har jeg dekorert med bokstaver og stemplet rett på konvolutten....


Baksiden av kortet...

Ingen kommentarer: