onsdag 2. mars 2011

Vinterferie :)

Det er første gang jeg har vinterferie sammen med ungene.
Og det er stor stas.
Det er mildt sagt digg:)
Sene kvelder,leke ute,og finne på ting med de:)
Vi hadde strålende sol her i går....




Og dagen gikk med til å bygge på snøhule:)

Men det har da hvert tid til litt hobby også :)
Her er bilde av mitt bittelille vindu på hobbykottet....
Det er ikke store rommet jeg har.
Og med skråtak så blir det enda mindre...
Men her har jeg sittet litt i vinterferien,med denne utsikten er det bare kos.
En haug med snø utenfor,kaffe og litt smågodt:)
Det er mye dill som henger på veggen i taket og ja over alt :)

Men det er ganske typisk meg å henge opp en hel masse ting.
Jeg har begrenset meg til dette lille rommet...

Ting jeg finner inspirerende,tips og bilder av ditt og datt....
Og ting jeg har fått av ungene....
Ikke rart det ser overfylt ut på bilde her...he he


Ingen kommentarer: