tirsdag 8. februar 2011

Ting som bare ikke ble helt som jeg trodde....

Jeg ryddet som skrevet i forrige innlegg i hobbysakene i går.
Og hva finner jeg ...
Jo en god del halvferdig prosjekter som liksom ikke ble det jeg hadde tentkt...
Man kan jo lure når man finner feks.dette kortet,hvis det kan kalles kort da...

Et kort som var tenkt til noen som akkurat hadde flyttet inn i ny blokk leilighet...
Skremmende grusomt......
Stemplene de passet liksom ikke helt sammen ....lol
Så dette kortet tror jeg blir på stedet hvil...
Eller klipt opp til andre prosjekter.



Jeg er muligens inne på noe med denne blomster dingsen...eller NOT:):)
For hvordan skal jeg få den pent på et prosjekt...
Den kommer til å bli most.
Men den kunne ha blitt dekorert noe mer og puttet i en vase eller noe..I
Til det skjer for den ligge å støve ned litt til.




Og ting jeg tror jeg kan bruke til oppevaring..
Har ikke antall på hvor mange ting jeg har tatt i bruk til oppevaring av diverse saker og ting...
Sånn litt utenom det vanlige...Ting som ikke akkurat er kjøpt i scrappebutikk.
Eller kjøpt i det store og hele.
Tomme esker jeg finner på jobben,eller andre finurlige saker.

Trekassser som kom sammen med impotert jordbær i fjor.
Disse her feks.veldig praktisk til å stable.

Men sabla vanskelig å finne igjen ting i den.

Man må liksom løfte opp alle de som står over for å komme frem :):)
Ikke særlig praktisk,men også den for stå i fred,for jeg har ikke funnet en bra erstatter enda :)



Ja ja....man må prøve seg litt frem her i livet :)

Ingen kommentarer: