fredag 11. februar 2011

Verktøy kasse av six pack......

Denne her har jeg laget av en flaskeholder.
Slik som Aass rødbrusen kommer i 0,
33 flaskene.
En six pack til cola har noe lignende.
Jeg tenkte først den skulle være til Pro Marker tusjene....Men de var for korte og forsvant nede i bunnen..S
Så det gikk heller dårlig...

Jeg har brukt to stk,en til å ta fra hverandre å ta mål av,og en til å dekorere.
Jeg har skåret og klippet til Bazzil ark,deretter limt de på selve sick packen.
Svertet kantene med stempelpute.
Laget små sting med tusj.

Dekorert med diverse som feks.en trykk knapp som en gang fulgte med til en ny bukse.
Klype,magnolia blomster,bånd, ispinner en "nøkkelringholder" er litt usikker på om det er det det kalles....mm
Fant også en tape med målbånd som passet fint.
Hvor den kommer fra husker jeg ikke dessverre.

Damen på kort siden er fra en bling pakke.
Ellers har jeg stemplet Bazzilen med små verktøy stempler jeg har....

Så nå er jeg klar til å dra på treff....:)













1 kommentar:

Elen sa...

Skikkelig stilig:-D