fredag 25. mars 2011

Der ingen skulle tru at nokon kunne bu....

Jeg synes de programene er så herlige.

Og når jeg leste at Oddgeir Bruaset skulle holde foredrag i nærheten så hadde jeg lyst til å få med meg det :)

Så jeg tok en liten kjøretur til Mjøndalen.
Og jeg var ikke den eneste som ville høre han fortelle om menneskene han hadde møtt.

Salen var stappfull,mest av eldre mennesker....

Tror jeg var en av de yngste der...men jeg storkoste meg....

Og spennende var det virkelig....han er så dyktig til å fortelle at man blir dratt inn i historien...

Vi fikk høre litt av hvert som ikke hadde fått plass i programmet på tv.

Når alt var ferdig kjøpte jeg boken her.....og det selvfølgelig med hilsen og autograf fra forfatteren.....stor stas :)

Gleder meg veldig til helgen,da skal jeg sette meg ned å lese i den....

Så hvis du liker programmene hans,og han kommer i nærheteten av der du bor for å fortelle....ja da anbefaler jeg at du drar å hører på...

Og har du ikke sett programmene enda,så tror jeg alle episodene ligger ute på NRK.no

Ingen kommentarer: