tirsdag 22. mars 2011

Nå har det skjedd igjen.....


Og jeg som skulle lage noen kort,og teste ut det jeg kjøpte på messa.
Jeg gledet meg til at jeg bare skulle komme meg hjem fra jobb i dag.

Først vare konferansetime med snuppa.

Så henting på SFO, og en lyn vissit innom butikken for å handle middag.

Hjem i turbofart og lage middag i en fei til noen sultne rovdyr av noen barn.

Så måtte jeg bare....
vaske over golvene,sette på en klesvask,rydde stuen,rydde opp etter middag.

Gå ut med søppel.
Og prøve å redde pusen fra å komme ned fra den høyeste delen av garasjen.
Der den til ungenes store fortvilelse hadde klort seg opp.

Der satt den så fornøyd.
Den kikket bare dumt på meg og nektet å gå ned...
Så den for sove i garasjen i natt....
Kan hende den finner en mus eller to da LOL

Inn igjen...

Rydde gangen, som virkelig få kjenne våren på nært hold i form av vått tøy og sølete sko om dagen.
Fikk vasket og ryddet der også.

Så var det og gjøre lekse med ungene....
Før jeg stappet en og en i dusjen og laget kveldsmat....

Nå ligger de i hver sin seng og leser,og venter på Ole Lukkøye....og det er nok ikke lenge før jeg møter han også her jeg sitter.

Klamrer meg til en kaffe kopp for å prøve å holde meg våken bare litt til...
Kan hende jeg orker å farge ett stempeltrykk....Eller nei....

Føler meg litt som den våte votten jeg plukket opp i gangen i stad...

Forvridd i en merkelig vinkel og meget pjusk.....blir nok tidlig kvelden i dag også kjenner jeg ...

I morgen da....håper jeg....

God natt.....

Ingen kommentarer: