mandag 26. september 2011

Restepapir prosjekt.....


Ok jeg vet jeg har skrevet om det mange ganger...restepapir....
Men ikke bare dekor ark....

I mine restehauger ligger det stempeltrykk,klistremerker,bånd mm.

Eller halvferdige ting og tang...

Det virker som det formerer seg på hobbykottet.
Verre enn hybelkaniner *kremt*

Og jeg har i helgen jobbet meg igjennom en del saker og ting på hobbykottet...

Laget kort av små og store restepapir...stickers som det bare er noen få bokstaver igjen
på har jeg også fått tatt i bruk på en del prosjekter her..

Halvmalte stempeltrykk hadde jeg viist også en god del av...

Og stempeltrykk som bare venter på å få bli fargelagt....

Laget en del til og fra kort til julegaver.
Det er kjekt å ha når julen kommer.

Noen kort til barnebursdager har det også blitt.....

Men det jeg har fått brukt mest restepapir til i helgen, er barnas advenstkalender.....
Her er en liten titt....mer kommer senere...
Den er nemlig ikke helt klar enda...


Så over til hva prosjekte mitt er i høst....
Jeg skal prøve å tømme en stor koffert,en stor eske og en liten esker før jeg kjøper meg noe mer ark.....Her er det bare å ta tiden til hjelp :)

Og underveis mens jeg holder på så dukker det opp ting innemellom som jeg har glemt at jeg hadde shoppet...Som feks.noen fine blonder som har sneket seg med i haugen.

Så det er jo litt spennende også...

Ok så mitt må nå er å få tømt mesteparten.
Få brukt det opp og laget ting av det.
Og ikke shoppe mer en nødvendig før "restepapir" prosjektet er gjennomført.

Hva jeg lager og hvor mye det minker kommer etterhvert her i bloggen....

Ha en fortsatt fin høstdag :)

Ingen kommentarer: