lørdag 23. april 2011

Ellevill eggjakt.....

Siste innlegg fra meg i dag...tror jeg.
Har hatt tid til å slenge meg på et par utfordringer :)
Men her er bilder fra årets påskeegg jakt...
Det har blitt en tradisjon...Og i dag endte det litt mer dramatisk enn vanlig...
Været var knallflott..så i år var vi ute...Regner det eller snør har vi hatt det inne...
Vi gjemmer eggene vi har kjøpt inn til hverandre,gir hverandre hint og jakten er i gang....



Klar ferdig gå...vi står klare i gangen før vi setter igang...


Min kjære danser seiersdansen....han fant første egg...


Leting på høyt nivå....


To fornøyde "finnere"


Mitt egg lå under en lite epletre i hagen....


Og her er enda en med egget sitt....



Før han like etterpå mister hele egget i gresset...
Minsten mann på jakt etter nytt egg...og faller så lang han var...Nesten så det ble
"eggedosis"Men det gikk heldigvis bra ....etter litt sårrensing og tåretørking var alt bare bra igjen...



Og alle sammen var veldig fornøyde med det påskeharen hadde lagt ut...
i år også....
Fortsatt god påske til alle der ute....

Ingen kommentarer: