mandag 18. april 2011

To uker forsvinner i full fart ....
Forrige helg var vi på "flesketur" med overnatting i Strømstad.

Barnebursdag for tanteungen min,skuespill på skolen for snuppa og diverse møter og mye jobbing har fylt opp dagene...siden forrige innlegg.
Og det har blitt liten tid til overs for noe annet....
Bare tre dager igjen nå så er det noen dager med deilig påskefri på meg :)
Jeg gleder meg til å få sving på hagen,og blomsterbeddene...
Og om når kvelden kommer snilkende så er det påskekrim på tv.
Og muligens litt tid til å lage et kort eller to....



Snuppa har hatt forestilling på skolen denne uken....


Hotellet var flott.Og det var deilig å våkne opp å se utover sjøen.
De hadde super frokost buffet....sønnen min på 7 år synes det er viktigst av alt nemlig at det er egg og bacon der...


Nydelig vær hadde vi også...

Ingen kommentarer: