mandag 21. november 2011

Kort O Mania # 51


Her er mitt bidrag til oppgaven :)

http://kortudfordring.blogspot.com/

Denne gangen er oppgaven å lage /eller dekorere en gavepose.
Jeg har laget min egen vri på oppgaven håper det går greit...

Har funnet en tegning på internett som jeg tegnet en mal etter.
Klippet til litt ekstra slik at jeg fikk plass til en smal stripe med tosidig tape.
Laget to deler og limte den sammen alle sider untatt på toppen.

Har laget små "lapper" som har fått sting....
Pynet med blonder,knapper og små cutz av blader.
Festet en "julehilsen" med en liten klype på toppen..
Som dere kan se er dette ingen stor gavepose...Men det er nok plass til litt småting..
Denne kan fint brukes til feks. adventskalender.

Jeg har tenkt å lage opp noen i år,som jeg skal fylle med Flax Lodd.




Dekorert med knapper og blonder :)


Har festet en skinnsnor fra Tilda kolleksjonen som strømpen henger i....

4 kommentarer:

My Hyde Away sa...

En fantstisk vri på oppgaven! Denne julesokken var morsom - har ikke tenkt på å lage det av papir. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten

oheidia sa...

Flott julesokk! Tusen takk for at du deltar på utfordring hos Kort O Mania.

Linda S. L sa...

herlig vri på utfordringen! utrolig stilig med en ''ordentlig'' julesokk :D
takk for at du deltok på kort o mania sin utfordring!
klem fra linda s l

Nelle sa...

Underbart bidrag!!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)