onsdag 23. november 2011

Old Fashion...... DEL 2

Ja nå har jeg fått tenkt litt og medKobling litt innspill fra medlemmer på scrapping.no så kommer en liten liste over scrappe/kortsaker som var veldig poppis .....

***Raindrops ...ok jeg jeg innrømmer jeg bruker dette enda...Men før var dette superpop...
I alle mulige farger.....
Her er et kort jeg har laget nå i det siste.....



***Paper piecing
Her var det bare å klippe å lime i sammen igjen...Så var det dekorere LO og kort.
Veldig til pirkejobb og veldig morsomt :)
Her var det om å gjøre å ikke nyse,hoste eller komme med andre brå bevegelser før man limte det hele sammen.
Hvis man var så uheldig at noe av det over skjedde så flagret de små bitene over hele rommet...

Disse søte her fant jeg i linken under....



lisashandmadecards.com

***Eyelets
Jeg satt på min hobbyplass på Hadeland i 2005 og prøvde desperat å få disse små runde dingsene til å sitte fast i kort prosjektene mine,uten særlig hell.
Med hammer og en liten plankebit.
Jeg fikk kjøpt meg en slikt redskap av en eller annen nettbutikk.
Den var grønn og hadde fjør som bråkte mer en den gjorde nytte for seg....
Men den fikset ikke saken noe bedre...
Pulten min er fortsatt full av små små hull etter mine desperate forsøk.



***Embossing med pulver og varmepistol....
Jeg invisterte i en slik "vidunder pistol" for en tid tilbake.....
Man måtte ha Versa Mark stempepute som var veldig klisseste.
Stemple slenge på pulver og varme med varmepistolen...
Og vips så hadde man et stempeltrykk som kom litt opp fra arket....
Også her kunne det å nyse få fatale utfall.....



***Mønster sakser
Trenger jeg å si mer....annet enn at jeg har en skuff full her.....
Nå er det for det meste bare ungene som klipper med de :)


Mer kommer senere ....nå er det snart natta på meg :):):)

Ingen kommentarer: